Massor att säga (:

Känns som om jag har jätte mycket att skriva... eller jag har, men jag kommer helt enkelt inte bara ihåg det ;) Igår var det helt galet lite folk på Challenge. Ca 13 jackor vid halv 2 tiden..INTE okej!!

Igår åt även jag också Niclas skaldjur(: Och vi hittade en väldigt intressant liten räka:

Knallröd jämfört med dem andra räkorna som var ljus rosa. Den hade jätte små ben och bakdel. Sen hade den värsta taggen:S




Och nu när vi ändå är inne på räktemat så är här några bilder på Niclas räka(: 





Tudor (: här är förövrigt bettet som jag fick av lilltokern utan syn;

Som jag förr berättat så ska jag bli nyttig som fan igen. Så jag och mamma var och köpte nyttig mat igår (:

Inhandlingslista:

-Riskakor

-Tonfisk

-Yoggi (lågkalori)

-Alprosoya mjäl

-Soygurt

-Persilja

-Bönor

-Kvarg

-Bregott

-Minikeso

-Alaskapolo

-Mörkchoklad (liiite bättre än mjölkchoklad)

-Fullkornsbröd

-Körsbärstomater

-Aubergine

-Avokado

-Kamomillathé

-Solrosfrön

-"Sugarsnaps" Ärtskidor.

-Kyckling

-Banan

-Paprikor

-Wasa-fiber balance

-Mandariner

-Ägg


Såhär såg jag ut igår när jag jobbade (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0