trött, less och trög...

Nu är klockan jätte mycket! Eller egentligen inte så speciellt men ändå, det är dags att sova om man ska upp kl 06.00. Niclas ligger redan och sover medan jag sitter här vaken, och pluggar. Men jag är för stressad och skolless för att någonting ska fastna. Okej, om man gör inlämings uppgifter, men när jag pluggar till prov så går bara allting åt helvete. Det är ingen ide.

Jag har väldrig stora drömmar och det vet alla runt omkring mig att jag har. Men just nu känner jag mig för trög för det. Det känns som om jag inte är bra på någonting, känner mig kort sagt värdelös. Jag vågar inte söka jobb eftersom att jag inte tror att jag ska klara av det. Känns som om jag inte klara av någonting alls, jag känner mig ofantligt trög. Jag hoppas att jag efter någon vecka in efter studenten får tillbaka allt mitt driv och framför allt mitt minne.

Men det känns trögt när det inte finns någon som tror på att jag ska klara det jag vill klara. Och det är ju inte konstigt att man tappar drivet då, jag menar jag vet ju inte hur man ser på mig utifrån, men tydligen så ser man bara en trög, omotiverad tjej som inte klarar av någonting alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0