Tisdag 11/5 2010 (Tung dag)

Dagen började med att jag sov ganska länge men jag hann ändå till skolan. Vi hade religion och vi började med våra sektredovisningar. Ärligt talat så är jag inte klar med min. Jag har jobbar jätte hårt med den, men jag förstår ingenting.. Jag hittar helt enkelt ingen bra information.

Men efter lektionen (som var den enda vi hade idag) så gick jag hem, fick skjuts av mamma till Karin, min moster och så började vi att arbeta med min klänning. Och det gick faktiskt riktigt bra.. Tur att hon vet hur man syr, annars hade jag aldrig fått ihop den. Jag hade ju såklart köpt mig ett avancerat mönster som ingen förstod sig på. När jag läste upp instruktionerna för Niclas fick jag "Jag hade inte ens förstått det där ens om det var på svenska" som svar, så det var helt enkelt ganska svårt, men tydligen inte för karin. Så nu ska hon under veckan klippa bitarna klart och sen ska vi sy ihop, sy upp och trixa så att den blir klar. Jag hoppas och tror att det ska bli riktigt bra (:

Direkt då jag kom hem så somnade jag, och sov ungefär en halvtimme, för att sedan äta middag, sitta vid datorn och komma på i sista sekund att jag har prov 08.10 i Naturkunskap b och sen ett matte b prov precis efter det. Åh så roligt! Jag hoppar av lycka! Nu måste jag sova för i morgon blir det som skrivet en massa prov och efter det blir det flera timmars Projektarbete!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0