skola

Hejsan! Missade min tandregleringstid idag, men jag skulle få en tid imorgon istället. Men nu ska jag göra bort en massa läxor att göra som ska vara färdiga tills imorgon, så nu blir det att jobba hårt.

här är allt som jag ska göra:

 

Projektarbete

Arbetet (skolan)

Rapporten (skolan)

 

Svenska

tal nat (hemma)

Bokanalys (läsa bok först)

Novelanalys (hitta novel och hemma)

 

Engelska

Redovisning – Nya Zeeland (översätt, internet)

Filmanalys (Niclas dator)

Bokanalys (läsa bok först)

Tal nat (oförberett)

 

Religoion

Redovisning (har på skolan)

Rest islam (snart klar)

Buddhism ( hitta papper)

dödsannonser (behöver tidning)

 

Naturkunskap

Labb och rapport ( ha labb och iskall t-sprit)

materians uppbyggnad (plugga)

Människan (plugga)

Genetik frågorna (internet)

 

Matematik

Nationella (plugga)

kap 4 prov (plugga)

 

Medieproduktion

Häslobok (skolan, hemma)

Projektschema (nu)

tavla (hemma)

 

Miljö och säkerhet

Affich (skolan)

Frågorna (hemma)

 

Grönt=snart klart

 

Röd=inte börjat med

Gul=börjat med

 

Men sen efter detta kommer: London, balen och studenten! LYCKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0