Tandställning och jobbsökande.

Jag har precis varit och spännt min tandställning, eftersom mina tänder nu hade blivit så fina trodde jag att jag skulle få ta bort den tidigare än vad dem hade sagt till mig, men icket, jag ska fortfarande ha den till ända fram till Jul! Men, jaja.. Jag ska ju vara glad att jag ändå får fina tänder sen ;) Efter att jag hade spännt ställningen så gick jag till skolan för att skriva ut mitt cv och sen gå och söka jobb, men min nätverksmapp går inte att nå, så det sket sig det. Bajs! Jag har ju jobb på Challenge men jag måste även ha ett jobb på vardagarna för att kunna flytta till min egen lägenhet någon gång, för att mina flickor ska få ett så bra liv som möjlig och så att jag kan starta mina akvarium och mitt grod och salamander terarium(:

Niclas hade tänkt fara och hämta en bil i Skåne nu på Fredag, men jag hade redan sagt ja till att jobb på Lördagen, så det sket sig också, synd, för det hade faktiskt varit en rolig liten tripp, det är alltid kul att åka med Niclas på roadtrips(: Men nu verkar det faktiskt som om killen med bilen ska sälja den typ idag, så det kanske ändå inte blir något, men förhoppningsvis ska väl jag och Niclas tågluffa inom en snar framtid, skulle vara otroligt roligt ;)

Nu ska jag iallafall gå till mammas jobb, gå hem, ladda mobilen och min mussepigg Mp3 och sen sticka till gymmet och hårtträna. Ha en bra dag!

(Insåg precis att jag är inloggad på Niklas Hammarstens skolinloggning. Haha, sorry!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0