Ledsen och arg..

Mina älskade glasmalar dog igår. Jag skulle byta vatten i mitt akvarium och jag råkade ha för kallt vatten och dem frös ihjäl. Jag mår verkligen jätte dåligt över det:/ Jag har ju ändå haft dem i ca 2 år.

Sen i morse efter en osäker och dålig körning in till stan med mercan så hittar jag en liten iller vid namn Tudor som haft kul i våra sopor, och hittat en inplastad gurka, som han halft lyckats äta upp. Sen när jag försökt att få ut resten av platsten och gurkan ur hans mun så fick jag ett bett i handen, han såg förmodligen fel och tog min hand i stället för gurkan (han har dålig syn). Så det blev en förjävlig morgon och en sorgsam kväll igår kväll. Hoppas det går bättre på praktiken. Såg att jag råkade skriva att jag skulle på min sista praktikdag i fredags men jag menade sista praktikdagen för veckan, vi har nämligen en vecka till på Ataljé Grodan(: Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0