Godmorgon!

Igår körde jag och Agnes lite foto i studion. Jag fick stå i mina tajts och sportbehå och posa, körde även mina snygga "prutta-med-munnen-bilder", alltid lika snygga;) Körde även ett stenhårt pass på korpen i 90 min, grymt härligt faktiskt, dock trodde jag att jag hade blivit frisk och att jag äntligen kunde börja träna hårt och bli vältränad igen, men i morse kände jag att förkylningen är påväg tillbaka, så nu blir det bara nyttig mat och massor med tillskott!

Ikväll ska jag även jobba! Jag ska stå i gardeboden i fota på Challenge, spännande. Men nu ska jag och Niclas åka till djurmagazinet och kolla på ett akvarium och jag ska kolla på lite akvariumväxter och lite fiskar, och så klartska jag även kolla på kaniner(:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0