Oskar Linnros?!

Igår kväll när jag och Niclas valde att gå och lägga oss rätt tidigt, så somnade han såklart på en gång. Men eftersom att jag har lite svårt att somna, så låg jag och tittade på tv ett tag. Men det fanns inte så mycket att titta på så jag zappade rätt vilt. Tillslut kom till allsång på skansen. Ett tag in i programmet presenterades Oskar Linnros. I vanligafall skulle en sexig man i sina bästa år, men en låg profil och lite av en mystisk image kommit upp på scenen. Men istället kommer en smal liten kille, i en tråkig skinnjacka och traaagiskt snäva byxor, upp på scenen och i stället för att rappa, som han gjorde så bra när han var andra halvan i snook, så ställer han sig och plågar sig igenom en tragisk låt men sin ICKET skönsjungande röst! Men det som chokade mig allra mest var inte hans röst, utan hans scenstil. Vad höll han på med?! Han sprang om kring som en tjur som precis fått sina kulor strypta och när han väl stod stilla med sina ben stod han och juckade rakt ut i luften som en eller annan kåt liten gubben! Tragiskt var det! Riktigt tragiskt!!

Snacka om att ta ifrån världen en snygg man och ersätta med en till jävla Markus Krunegård! Det mina damer och herrar är tragiskt! Fyfan!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0