Vilken dag!

Herregud vad mycket man gjort idag ;) Först upp kl 05.45 äta frukost, åka in till stan, gå till skolan, fara på jobbintervju, åka tillbaka till skolan och få ta i min religion lärare lotta, åka till lillpie, filma, åka tillbaka till piteå shoppa det sista till London.. dessutom var jag tvungen att ringa massa samtal för att MITT BAND TILL PROJEKTARBETET GICK AV!! Men jag fick nyss höra att krister och kjell just fixat det och dem håller på att föra över det på datorn! LYCKA!! Nu måste jag snart tvätta och göra matte och förhoppningsvis hinna göra massa andra skolrester ;) Imorgon blir det matteprov och ett möte med syven om mitt framtida liv och studier! Måste även hinna träna ikväll(:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0