Träning

Igår började jag med mitt nya träningsschema, hårt så djävulskt men det kommer att ge resultat och det kommer bli spännande att se om jag klarar det ;) förresten, igår när jag gick till gymmet så kom det en stor svart pickis och körde bredvid mig, alltså inte förbi utan BREVID mig, satt 2 killar i den och tittade och log, det snygga var att det var Niclas släckning Simon Wallinder eller vad han nu heter;p Skulle nästan stannat dem och sagt det.

Men idag ska jag iallafall iväg med Agnes och växla pengar till pund, för snart åker vi till LONDON! så djävulskt roligt! här är förresten hemsidan för klubben vi ska till på Lördagen: www.ministryofsound.com/club/

Idag är det också skola för en gångs skull.. det var ett tag sedan, undra vilka lektioner vi har, för det kan man ju aldrig veta, oftast har vi ju inga ;)

 

Med mitt nya träningsschema tar jag över den kropp som brittan lämnade;)

Här är även några bilder ifrån ministry of sound:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0