Powerade tävling!

Känner mig äntligen som jag igen (: Känner mig social, lycklig och ja, livet är i allmänhet helt underbart:D

Det enda som drar ned mig är skolan. Jag är så less och jag hatar den så mycket! Men jag håller iallfall på nu att ta död på lite rester. Hoppas jag hinner klart med allt i tid.

Har precis signat upp till Powerade tävling för att bli en sjuk vältränad athlet. Skulle vara sjukt kul att bli fitt och vältränad på den korta tiden som man kör. Men man kör hårt, och det ska även vara hårade än förra gången.

Tror ju dock inte att jag kommer med eftersom att jag skrev att jag hade astma. Önskade att dem inte frågade om det ;) Är ju dock sjukt sugen på att bli vältränad igen. Synd bara att jag är sjuk :/ Men jag ska börja lite försiktit idag. Bara gå på bandet. Ska knarka massor med nyttiga tabletter och dricka massor med vatten(: Fan vad grymt det skulle vara om man skulle vinna och vara med i tävligen! Jag hade blivit jätte glad men jätte rädd samtidigt. Men man behöver en utmaning ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0