Jobb..

Vaknade kl halv ett idag.. kändes dumt:S Men det kanske behövdes att sova lite längre någongång(: Idag har vi iallafall prövat Victors kavaj, som dock var för stor, vilket var synd:S Vad ska vi nu hitta på? Men efter det for jag och min mor över till havsbadet för att söka jobb, dock var det ett fett sossemöte där och jätte mycket med folk så hon jag skulle träffa hade inte riktigt tid att sätta sig ned och prata men jag skulle komma in på Tisdag istället och ha ett liten anställningsinterjuv:) Skulle vara helt underbart att få ha två jobb så att man klarar sig sen när man gått ut skolan. Jag älskar mitt jobb på Challenge och jag hoppas att det här jobbet också kan bli kul (: Ska iallafall försöka göra lite skoljobb och sen måste jag höra med fredde om vilken tid det var jag började, har helt tappat vilken tid det var:S Men ha en underbar dag idag, idag, idag!

 

(Skulle inte säga nej till denna som studentklänning;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0