Gert Fylking, Robert Aschberg och Musse Hasselvall!

Igår fick vi äntligen våra studentmössor! FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN VI ÄR SÅ JÄVLA BRAAA! haha;) Men efter det gick jag och Matilda till hennes lägenhet och lämnade hennes och lisses mössa sen gick vi vidare till kanalen. hade läst på facebook att det var några som skulle simma där för muschtarshkampen. Vi satt där redan kl 14.20 och det skulle börja kl 15.00. När vi kom dit var det dock inga männoskor där så vi trodde nästan inte att det skulle vara någonting. Men vi satt ändå kvar.Sen kom dem simmandes med ett kamera team i hälarna som filmade deras äventyr. Vi började att gå bredvid medan dem simmade längst kanalen. När vi kommer fram till målet ser Vi Gert Fylking och Robert Aschberg och hejar. Så vi gick upp på bron där alla stod och hyllade tillsammans med vinnaren för kampen. Alltså jag har aldrig riktigt tyckt om Gert och Robban är cool men inte så speceillt anmärkningsvärd. Men när vi ser att Musse Hasselvall stiger upp ur vattnet i sin våtdräckt blev vi riktigt glada. Både jag och Matilda tycker att han är ganska frän. Sen stannade vi där ett tag och avnjöt solens härliga strålar (:

På kvällen bjöd även niclas mig på mat och percis när vi ätit färdigt och vi skulle få ut ifrån småstaden och kommer musse och hans gäng och han håller upp dörren för mig och Niclas(: Även om jag hatar att betee mig som ett stört fan så kan jag inte låta bli att tycka han är grym, så jag blev faktiskt ganska glad(:

Nu ska jag ta på mig min studentmössa för att töja ut den lite grann, den var ju förstås för liten..

Ha en bra dag! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0