förlåt..

.. för dålig uppdatering! Men jag känner att jag haft så mycket att göra(: Jobbar på helgerna och jag gör andra viktiga saker på vardagarna.. och vet ni vad? bortsett ifrån skolan känner jag mig ganska så lycklig(: Allt går liksom bra nuför tiden! Kom också precis att jag ska till London om precis en vecka. KUL! Drömde dock inatt att klassen och jag åkte dit, men vi kom dit på natten, sov och for hem på morgonen, en riktig mardröm helt enkelt.

I Lördags var det helt otroligt mycket med folk. Vid tiotiden var det med folk än vad det brukar vara under en hel vanlig lördagskväl.. helt sanslöst! Det blev dock blev mitt fotojobb lite svårare, det kanske låter konstigt men när det är så mycket med folk så blir det typ som på festivaler, alla bara trängs och då blir det lite svårigheter med att få tag i folk som vill vara med.. men jag träffade iallafall folk som det var ett tag sen jag träffade, till exempel Jerr och Joe(: Nu så ska jag fara och handla lite mat, sen ska jag städa och lämna in telefonen och avsluta med mitt projektarbete. Skönt att det iallafall är lite små soligt ute(:

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0