Bajs och mindre bajs...

Idag har det både varit en bra och en dålig dag.. ett exempel på en dålig sak är att bandet till mitt projektarbete gick av! FAN OCKSÅ!! Vad gör jag om det inte går att laga?! Då måste jag göra om allt... Men en bra sak är iallafall att jag gar börjat på min video till tävlingen om en 3 månaders praktikplats utomland, och man får välja var och med vem man vill praktisera hos, jag hoppas verkligen att jag har en chans, tänk om jag skulle vinna. Jag vet inte om jag skulle överleva ett så lyckligt besked, skulle absolut vara den lyckligaste dagen i mitt liv! Hoppas, hoppas, hoppas! En till dålig sak dock: jag håller på att bli sjuk! Känns det som iallfall.. Jag är varm och trött, dålig i halsen och har ont i kroppen, detta får inte vara sant, inte nu då vi ska till London! det vill jag verkligen inte!


Jag sen i Fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0